Saturday, October 23, 2021

Tokyo Art Book Fair Started! 始まりました。10/22-31

TOKYO ART BOOK FAIR 始まりました!入口はこのリンク↓
私はPOTATOステージの左上のほうにブースがあるので探してください!RPGみたいで楽しいです😁
開催に間に合わせるのに内容をギリギリに作ってたので昨日はバタバタでしたが、今日は多分いろいろ落ち着きました、。イベントは31日の日曜日まで開催です。オンラインなのでいつでもどこでも参加できます!私も少し他の参加者のブースのぞいてみましたが、数組見ただけで、素敵な方達多くて、買いたい本も見つけた、、♪開催期間中に約250組という参加者全部の
ブースを回るのが目標です。。
みなさまもぜひ参加&私のところにも遊びに来てください!
来てくれてもオンラインで私には誰が来たかわからないので😢ぜひ、足跡帳に一言残していってくれてもうれしいです!
お待ちしてます!新作2冊の写真集もチェックしてください☆
TOKYO ART BOOK FAIR 2021 started yesterday! Online venue entrance is ↓
I have a booth at the top left of the POTATO stage, so look for me there! to stroll inside the stage is fun like TV game..😁. I had been busy working on the content just in time for the event, but today things have probably settled down. The event will be held until Sunday the 31st. It's online, so you can join anytime, anywhere! I also took a look at the booths of the other participants, though I only saw a few of them and already found many nice people and books that I want to get. fun♪
My goal is to visit all 250 booths during the event.
I hope you'll join us and come visit me!
I'm unable to know just who visited, so you can leave hello on the message board.
I'll be waiting for you! and check out my two new photo books, too.