Wednesday, August 2, 2017

6/17〜26 写真展 5gallery's 終了しました。

6/17~26まで参加した写真展 5gallery's が無事終了しました! 

多くの方が来てくれ、直接写真をみて、写真について感じたことを話してくれたり、いろいろな話をすることができ、とても良かったです。 
最終日は出展者5人によるトークライブも急遽開催され、写真展に来てくださった皆さんの前で、普段は面と向かってはなかなか話さない、5人の写真家のそれぞれの写真への思いなどを話し合うことができ、とても有意義な時間になりました。

他の4人の方の写真も素敵で今回縁あって一緒に展示をすることができて、嬉しいし、この写真展の会場が、登録文化財になっている古い病院なのですが、雰囲気があって、どこか懐かしくて、とてもよかったです。 
ここで展示する機会をくれた方々や出会いに感謝です。
会場のある大子町もすごく豊かな自然と、ノスタルジックな街並みが私は大好きです。

I was Participating in a group photo exhibition "5 gallery's" June 17~26. Many people came and I could hear directly what people thought or felt through my work.

Works of the other four people are wonderful and I am honored to have done exhibition together. The venue of this photo exhibition is an old hospital which is a registered cultural property, and I love the nostalgic atmosphere. The photos and a video I display are expressing my feelings over the past few years, ans I felt that the gallery space totally matched my theme. I am thankful to the people who gave me the opportunity.